24 lipca 2018 / by Gargamel115 / Bez kategorii / No Comments

Koperty kartonowe

http://www.list.com.pl/

Koperty kartonowe, podobnie jak koperty papierowe są bardzo ważne i niezbędne każdej firmie, a także w gospodarstwie domowym. Niezwykle trudno wyobrazić sobie pisanie tradycyjnych listów, czy też pism firmowych oraz prowadzenie całej, pisemnej korespondencji bez użycia kopert papierowych. To byłoby nieetyczne i niezgodne z przepisami prawa.
Koperty służą także do przechowywania dokumentacji, do jej zabezpieczania, jak również do archiwizowania różnego rodzaju dokumentów, bądź przekazywania innym jednostkom. Poza tym, do głównych zastosowań papierowych kopert należy także zaliczyć zabezpieczanie wszelkich nośników danych teleinformatycznych takich jak płyty DVD, czy dyski SD, niezwykle popularne i mające szerokie zastosowanie w dzisiejszych czasach. Koperty papierowe umożliwiają także szybkie i sprawne etykietowanie wszelkiej korespondencji.
Koperty kartonowe charakteryzują się tym, że można je dopasować do wszelkiego rodzaju dokumentów, gdyż cechują się mnogością formatów , w tym też rozmiarów do wyboru według indywidualnych zapotrzebowań klienta.
Są wykonane z trwałych materiałów, dzięki czemu dobrze zabezpieczają umieszczone w nich przedmioty i dokumenty. Koperty są wyposażone w pasek z warstwą klejącą.

Koperty kartonowe nie tylko gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa wszelkiej dokumentacji i korespondencji zarówno firmowej jak i prywatnej, ale zapewniają także bezpieczny transport innym przedmiotom. Wszystko dzięki temu, iż wykonane są one z bardzo wysokiej jakości tektury oraz oczywiście wyposażone bardzo podobnie jak zwykłe papierowe koperty, czyli w pasek z mocną, warstwą klejącą. Koperta kartonowa ze względu na swoje właściwości fizyczne nada się także do transportu innych cennych przedmiotów, takich jak na przykład do wysyłki próbek, jak również broszur i materiałów promocyjnych , a także innych przedmiotów. W zastosowaniu biznesowym, wykorzystywana jest głównie do korespondencji i archiwizacji dokumentów, dokładnie je segregują i podpisując, co zapewnia prawidłowe przechowywanie dokumentów.